جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۰۹۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
با مشارکت شهرداری و شهروندان منطقه صورت می گیرد؛

برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در منطقه 22

حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 همزمان با هفته بسیج ، برنامه های متنوعی را به منظور گرامیداشت این هفته در محدوده شمال غرب پایتخت برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « غبارروبی مزار پاک شهدای گمنام در تپه نورالشهدا، برپایی مراسم سخنرانی و خاطره گویی، برگزاری تور گردشگری حرم عبدالعظیم حسنی (ع)، اعزام شهروندان به باغ موزه دفاع مقدس، قدردانی و دیدار با خانواده معظم شهدای ساکن منطقه، برگزاری مراسم شب شعر، برگزاری همایش بسیج و نقش زنان، برپایی نمایشگاه فرهنگی با موضوع ساخت ماکت و تندیس خواهد بود. »

شهردار منطقه 22 با اشاره به اینکه اجرای برنامه های ورزشی طی هفته بسیج نیز از برنامه های تدارک دیده شده است، افزود: « برگزاری همایش گردش در کوه و تجدید میثاق با شهدا، برگزاری مسابقات طناب کشی میان کارکنان، برگزاری ایستگاه تفریحی شامل دارت، طناب زنی و ... در مدرسه فرزانگان ناجا از دیگر برنامه های تدارک دیده شده طی این هفته است. »

گفتنی است ویژه برنامه های هفته بسیج با همکاری حوزه اجتماعی و فرهنگی، ناحیه بسیج عمار یاسر، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) منطقه 22، سراهای محله های 9 گانه و مساجد موجود در منطقه از 3 تا 11 آذر ماه برگزار خواهد شد.


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما